Cinderella cumpara online!

6 oct.

Pantofi VogueImi place foarte mult sa fiu la curent cu tot ce se intampla online si mai ales ma intereseaza segmentul fashion. Simt ca incet incet femeile sunt mai deschise catre cumparaturile online. Prietenele imi trimit diverse imagini si linkuri pe Facebook sau email cu ce si-au cumparat sau ce au vazut in ultimul timp. Keep it on girls!

Avem din ce in ce mai putin timp sa mergem in mall sa cumparam ce avem nevoie, dar ma bucur enorm ca nu vad ca asta atrage refuzul de a mai la moda, ci din contra toate gasim alternative online. Eu tot vad in ultimul timp pe toate retele de socializare si pe Google reclame la incaltaminte online dama. Am senzatia ca vad o reclama la haine si zece la pantofi de dama.

Sa fie oare un semn ca depasim ideile cu care am fost invatate cand eram mici?

Luam o pereche de pantofi buni de piele si trecem iarna…si acum sa preferam sa ne luam incaltaminte online dama foarte fashion si din piele ecologica ca sa ne permitem 3 perechi in loc de una?

Balerini MickeyDa cred ca este raspunsul. Mie una asa mi se intampla. Prefer sa aleg incaltaminte de dama foarte fashion la preturi mai mici Pantofi Alorasi sa ma pot asorta cu mai multe tinute decat sa imi iau o pereche neagra care sa mearga la toate din piele. Reclamele la incaltaminte online dama in mod cert ma fac sa vreau si mai multe perechi. In fiecare zi vad o reclama noua cu alte si alte modele. Cum, sa nu vrei sa iti iei si tu niste pantofi noi?!

In fond toate suntem niste shoe-addicts si sa nu uitam vorbele lui Marylin Monroe „Da-i unei femei perechea potrivita de pantofi si va cuceri lumea!”

XOXO

Lasă un comentariu